LifeSteps.gr

Halo Infinite: Το μεγαλύτερο λανσάρισμα ever της σειράς Halo

Spartans απο το Halo

Ένα συγκινητικό tweet δημοσιοποιήθηκε σήμερα στην επίσημη σελίδα του Halo στο Twitter. Η συγκίνηση μας πηγάζει από το γεγονός ότι παίξαμε, τερματίσαμε, εκτιμήσαμε αφάνταστα και γράψαμε και review για το Halo Infinite (διαβάστε το εδώ), στο οποίο αναφέρεται το εν λόγω tweet.

20 εκατομμύρια Σπαρτιάτες (Spartans) και μετράμε

Η 343 Studios, η εταιρεία ανάπτυξης που κρύβεται πίσω από την αγαπημένη σειρά video games Halo, γιόρτασε σήμερα ένα μοναδικό ορόσημο στα χρονικά της. Το προσωπικό της άρχισε αβίαστα να τραγουδά... Θεοδωράκη μέρα μεσημέρι, φωνάζοντας “είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε (20 εκατομμύρια και) 1013”, κατάπληκτο από τον ιλιγγιώδη αριθμό των παικτών που αποκτήσαν το Halo Infinite μέχρι τούδε. Οι δημιουργοί του Halo Infinite ευχαρίστησαν από καρδιάς όλους τους gamers που συνετέλεσαν ώστε, η τελευταία περιπέτεια του Master Chief, να γίνει το μεγαλύτερο λανσάρισμα στην πολύχρονη καριέρα του.

Η 343 Studios δεν είναι η μοναδική εταιρεία όμως που τρίβει με μανία τα χεριά της σαν “μοχθηρή φιγούρα” σε κινούμενα σχεδία, και δικαιολογημένα. Η αγαπητή μας Microsoft αποκάλυψε κέρδη ρεκόρ κατά την διάρκεια της τριμηνιαίας συνάντησης κερδών της, στις 25 Ιανουαρίου. Η αξιοσημείωτη οικονομική της άνθηση πήγασε από τα έσοδα των υπηρεσιών του Xbox, τα οποία αυξήθηκαν κατά 10% από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο και από τα έσοδα των κόνσολών και του συνοδευτικού hardware του Xbox, που σημείωσαν αύξηση του 4%. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτοί οι αριθμοί επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από το λανσάρισμα του Halo Infinite και του Forza Horizon 5, δυο πολυαναμενομενοι τίτλοι που οδήγησαν σε αυξημένες πωλήσεις τα Xbox Series X και σε κατακόρυφη αύξηση των συνδρόμων του Game Pass.

Το οικονομικό "φωτοστέφανο" (Halo) της Microsoft

Τα νέα για το επίτευγμα της Microsoft έρχονται λίγο αφότου η εταιρεία έγινε πρωτοσέλιδο την περασμένη εβδομάδα ανακοινώνοντας ότι θα αγοράσει την Activision Blizzard, την εταιρεία πίσω από τα Call of Duty, World of Warcraft, Overwatch, Diablo και Candy Crush. Η συμφωνία των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων προκάλεσε τριγμούς στη βιομηχανία παιχνιδιών και έχει εγείρει πολλά ερωτήματα σχετικά με το πώς αυτή η αγορά επηρεάζει τον κλάδο γενικότερα, καθώς και τις συνεχιζόμενες έρευνες, τις απεργίες και τους ισχυρισμούς κατά της Activision Blizzard. Μοιραστείτε τις απόψεις σας για τα νέα από το μέτωπο του Halo, συνεισφέροντας στα σχόλια.​

Exit mobile version