LifeSteps.gr

Έλον Μάσκ κατά Μπιλ Γκέϊτς

Έλον Μάσκ

Ο Έλον Μάσκ θύμωσε με τον Μπιλ Γκέιτς γιατί θεωρεί ότι υποβαθμίζει τον ρόλο της Tesla, «της εταιρείας που κινείται περισσότερο προς την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής», και απέρριψε τη φιλανθρωπία του ιδρυτή της Microsoft, με νέα μηνύματα κειμένου που διέρρευσαν στην δημοσιότητα.

Ο Έλον Μάσκ κατηγορεί τον Μπιλ Γκέιτς ότι προβλέπει πτώση μισού δισεκατομμυρίου δολαρίων των μετοχών της  αυτοκινητοβιομηχανίας του, Tesla, και αμφισβητεί τις πεποιθήσεις του για την κλιματική αλλαγή, σε μια υποτιθέμενη ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ των δύο ανδρών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla μπήκε στο Twitter στις 22 Απριλίου για να απαντήσει σε ένα tweet που περιείχε μια εικόνα των υποτιθέμενων μηνυμάτων κειμένου και είπε ότι άκουσε για την φημολογούμενη πώληση μετοχών αξίας μισού δισεκατομμυρίου της Tesla από τον Γκέϊτς στην διάρκεια ενός συνεδρίου του γνωστού οργανισμου TED. Στη συνέχεια ο Έλον απάντησε: «Συγγνώμη, δεν μπορώ να πάρω τη φιλανθρωπία σας για την κλιματική αλλαγή στα σοβαρά όταν στοιχηματίζετε ενάντια στην μετοχή της Tesla, της εταιρείας που συνεισφέρει τα μέγιστα για να αντιμετωπίσει την κλιματική αλλαγή».

Τα φημολογούμενα μηνύματα προέκυψαν αφού ο Γκέϊτς μίλησε στους New York Times πέρυσι για τον Έλον και τον επαίνεσε για τη συμβολή του στην κλιματική αλλαγή. «Είναι σημαντικό να πούμε ότι αυτό που έκανε ο Έλον Μάσκ με την Tesla είναι μια από τις μεγαλύτερες συνεισφορές στην κλιματική αλλαγή που έχουν γίνει ποτέ. Και ξέρετε, το να υποτιμά κάποιος τον Έλον δεν είναι καλή ιδέα», είπε. Ο ιδρυτής της Microsoft πρόσθεσε ότι πίστευε επίσης ότι η Tesla έκανε «εύκολα πράγματα μέχρι τώρα, όπως, για παράδειγμα, τα επιβατικά αυτοκίνητα» και θεώρησε ότι έπρεπε να ασχοληθεί και με άλλο παραγωγικό τομέα.

Οικονομικό Έγκλημα: Οι Μέθοδοι Στο Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος

«Βασικά δεν κάνουμε αρκετά για τα "σκληρά" υλικά, τον χάλυβα, το τσιμέντο κ.τ.λ.», εξήγησε. «Και δυστυχώς, τα πράγματα τα οποία σκέφτονται οι άνθρωποι όταν ακούν για κλιματική αλλαγή όπως η ηλεκτρική ενέργεια και τα επιβατικά αυτοκίνητα, είναι μόλις το ένα τρίτο του προβλήματος. Οπότε πρέπει να δουλέψουμε όλοι και για τα υπόλοιπα δύο τρίτα». «Αν το μόνο που προσέχουμε είναι αυτές οι βραχυπρόθεσμες μετρήσεις και όχι η πράσινη ανάπτυξη σε γενικές γραμμές, τότε χάνουμε την ουσία», κατέληξε. Ο Γκέϊτς δεν έχει ακόμη σχολιάσει δημόσια το τελευταίο tweet του Έλον Μάσκ για αυτόν. 

Exit mobile version