LifeSteps.gr

Frogwares: Αναπτύσσει νέο παιχνίδι εν μέσω πολέμου!

Frogwares λογότυπο

Η Frogwares, που έχει συνδέσει το όνομά της από το 2002 με τα παιχνίδια της σειράς Sherlock Holmes, εδρεύει στο Κίεβο. Διαθέτει γραφεία και στην Ιρλανδία και πιο συγκεκριμένα στο Δουβλίνο. Μετά την εισβολή των ρωσικών στρατευμάτων, η εταιρεία ανάπτυξης δεν διέκοψε τη λειτουργία της επί ουκρανικού εδάφους, ωστόσο δόθηκε το ελεύθερο σε όποιον εργαζόμενο το επιθυμούσε να φύγει από τη χώρα ή να καταταγεί για να πολεμήσει.

Η Frogwares δούλευε μέχρι πρότινος πάνω στις εκδόσεις του Sherlock Holmes Chapter One για τις κονσόλες προηγούμενης γενιάς. Το παιχνίδι διατέθηκε τελικά στις 28 Απριλίου του 2022 για το PlayStation 4, αλλά είναι αμφίβολο το πότε θα συμβεί το ίδιο και για το Xbox One.

Η εταιρεία ανακοίνωσε στις 19 Μαΐου, ότι έχει πλέον στα σκαριά το επόμενο παιχνίδι της με τον κωδικό τίτλο «Palianytsia». Δίνει και μερικές πρώτες εικόνες από το νέο της εγχείρημα, που πλαισιώνουν στη συνέχεια το άρθρο.

Palianytsia είναι ένας τύπος ουκρανικού σταρένιου ψωμιού, που περιέχει μαγιά και ψήνεται σε οικιακό φούρνο. Αυτό το ψωμί είναι ένα από τα είδη, που διανέμεται στα συσσίτια στην εμπόλεμη χώρα. Όπως αναφέρεται επιπλέον στη wikipedia, η λέξη χρησιμοποιείται συχνά για τον προσδιορισμό ατόμων, που δεν έχουν ως μητρική τους την ουκρανική γλώσσα. Για παράδειγμα, οι Ρώσοι τείνουν να την προφέρουν διαφορετικά.

Η Frogwares γράφει στο κείμενο, που ανάρτησε στο Twitter, το Facebook, την επίσημη ιστοσελίδα της και αλλού:

«Συμπληρώνονται τέσσερις μήνες από την ημέρα της ρωσικής εισβολής. Υποτίθεται ότι η αποκαλούμενη «ειδική επιχείρηση» θα διαρκούσε μόνο λίγες ημέρες. Είναι αστείο όμως πώς τα φέρνει η ζωή! Είμαστε σίγουροι, ότι η Ουκρανία θα παραμείνει ένα ανεξάρτητο κράτος, αλλά εξαιτίας του πολέμου, πρέπει να προσαρμοστούμε. Θα πρέπει να συνεχίσουμε και να δουλεύουμε. Έχουμε μάλιστα, να κάνουμε μία ανακοίνωση.

Μπορούμε τώρα να αποκαλύψουμε επίσημα, ότι δουλεύουμε πάνω σε ένα νέο παιχνίδι με τον κωδικό τίτλο «Palianytsia», μία εμπειρία τρόμου και μυστηρίου, που θεωρούμε ότι θα αρέσει στους φίλους του The Sinking City και της σειράς Sherlock Holmes. Θα προχωρήσουμε σύντομα σε μία σωστή ανακοίνωση, αλλά έχουμε προς το παρόν να μοιραστούμε μαζί σας μερικές πρώτες ιδέες.

Για να είμαστε ειλικρινής, το «Palianytsia» δεν είναι το πρότζεκτ, που είχαμε αρχικά στα πλάνα μας για τη συνέχεια, αλλά η εισβολή μας αναγκάζει να επανεκτιμήσουμε τα πάντα. Είναι ένα πιο εξορθολογισμένο πρότζεκτ από τους πρόσφατους open-world τίτλους μας. Πρόκειται όμως για ένα παιχνίδι, που πιστεύουμε, πως μπορούμε να ολοκληρώσουμε κάτω από αυτές τις ακραίες συνθήκες.

Ως ένα ανεξάρτητο στούντιο, πρέπει πάντα να εξισορροπούμε τους διαθέσιμους πόρους μας, για να ολοκληρώσουμε τα παιχνίδια μας. Ο πόλεμος έθεσε όμως σοβαρά εμπόδια σε εμάς και την τυπική διαδικασία, που ακολουθούμε. Η διαρκής επικοινωνία και συνεργασία ανάμεσα στις ομάδες είναι δυσκολότερο να διατηρηθούν, έτσι χρειαζόμαστε ένα πρότζεκτ κατά το οποίο το προσωπικό θα μπορεί να έχει περισσότερη αυτονομία. Οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες έπρεπε να αλλάξουν για να καλυφθούν τα κενά, που άφησαν εκείνοι, οι οποίοι έφυγαν για να πολεμήσουν ή να προσφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια. Με όλα αυτά κατά νου, είχαμε να λάβουμε μία απόφαση.

Προχωράμε σε ένα μεγάλης κλίμακας πρότζεκτ και ρισκάρουμε τη διακοπή του, να έχουμε στενότερα περιθώρια για έρευνα, ανάπτυξη και καινοτομία, περιορισμένη πρόσβαση στο υψηλά καταρτισμένο προσωπικό και συντομότερο στάδιο προπαραγωγής και ανάπτυξης ειδικών εργαλείων; Μήπως μπορούμε να σκεφτούμε εξυπνότερα και να δημιουργήσουμε ένα πρότζεκτ ευκολότερα διαχειρίσιμο και μικρότερου εύρους, αλλά πάντα φιλόδοξο, ποιοτικότατο, με σπουδαία ιστορία και μυστήριο; Δεν θα αναπτύξουμε κατά αυτόν τον τρόπο απλώς ένα νέο παιχνίδι, αλλά θα το κάνουμε, ενώ θα στηρίζουμε εκείνους, που πολεμούν.

Θα αποκαλύψουμε σύντομα περισσότερα για τον επόμενο τίτλο μας. Αν ενδιαφέρεστε, θα θέλαμε να σας δώσουμε μία πιο λεπτομερή εικόνα για τις ζωές και τη δουλειά μας εν μέσω πολέμου. Θα μας φέρει λίγο πιο κοντά. Εξετάζουμε επίσης εναλλακτικούς τρόπους, για να σας προσφέρουμε πιο άμεσα το παιχνίδι -θα αναφερθούμε προσεχώς λεπτομερέστερα πάνω στο θέμα.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας σε τέτοιους καιρούς.
Να είστε ασφαλείς, όπου και αν βρίσκεστε.»

Τέλος, η Frogwares, η οποία και έχει χρησιμοποιήσει εκδόσεις της Unreal Engine για την ανάπτυξη των πρόσφατων παιχνιδιών της, ανακοίνωσε στις 16 Μαΐου, ότι έλαβε πολύτιμη οικονομική ενίσχυση από την Epic Games στα πλαίσια του προγράμματος Epic MegaGrants. Η εταιρεία αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι τα χρήματα αυτά θα βοηθήσουν στη μετακίνηση των εργαζομένων της σε ασφαλέστερα σημεία στην Ουκρανία, ενώ θα στηριχθούν οικονομικά και τα άτομα, που έφυγαν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα αξιοποιηθούν και στην αγορά του κατάλληλου εξοπλισμού για την ανάπτυξη παιχνιδιών.

Exit mobile version