LifeSteps.gr

Power to the People review

Power to the People

Επιτέλους ήρθε η ώρα να πάρει ο λαός την εξουσία στα χέρια του. Πως μπορεί να γίνει αυτό;. Μόνο σε μια ουτοπία η στο καινούριο παιχνίδι Power to the People που θα εξετάσουμε στην συνέχεια να δούμε αν το καταφέρνει να μας μεταδώσει αυτή την αίσθηση της δύναμης. Εδώ φυσικά δημιουργούμε και ελέγχουμε την ηλεκτρική ενέργεια που όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην ζωή μας. Ας το δούμε αναλυτικότερα λοιπόν.

Σκοπός της ύπαρξής μας στο Power to the People είναι η τροφοδοσία με ηλεκτρικό ρεύμα των πολυπληθών πόλεων που ξεπηδούν στον εκάστοτε χάρτη. Παίζουμε δηλαδή τον ρόλο του παρόχου αλλά και του διανεμητή ηλεκτρικής ενέργειας συνεπώς είμαστε ταυτόχρονα ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα σωρό υποχρεώσεις απέναντι στους καταναλωτές μας.

Οφείλουμε να τους τροφοδοτήσουμε με αρκετή ηλεκτρική ενέργεια ώστε να καλύψουμε τις, ολοένα και μεταβαλλόμενες, ανάγκες τους, αποκλείοντας το ενδεχόμενο διακοπής ρεύματος. Ταυτόχρονα πρέπει να έχουμε το νου μας σε πιθανές και απίθανες βλάβες επί του δικτύου ηλεκτροδότησης ώστε να προλάβουμε και πάλι το ενδεχόμενο διακοπών ρεύματος αλλά και τις οικονομικές καταστροφές που θα προκαλέσουν τα βραχυκυκλώματα και η υπερφόρτωση.

Πρώτη μας δουλειά είναι να παίξουμε τα τρία tutorials και να μάθουμε πως και που τοποθετούμε τα εργοστάσια καθώς και με ποιο τρόπο γίνεται το στήσιμο του δικτύου και η διασύνδεση μεταξύ των παραγωγικών μονάδων και του τελικού καταναλωτή. Το τελευταίο tutorial μας εισάγει στην λογική του υπολογισμού των ενεργειακών δυνατοτήτων των μονάδων μας και του διαμοιρασμού του ενεργειακού φόρτου ώστε να αποκλείσουμε την περίπτωση βλαβών.

Τα modes που προσφέρονται είναι το campaign, το sandbox και το weekly challenges. Το campaign είναι ακριβώς αυτό που περιμένουμε δηλαδή μια αλληλουχία συγκεκριμένων αποστολών τις οποίες καλούμαστε να ολοκληρώσουμε και, μόνο με την ολοκλήρωση μιας αποστολής, μπορούμε να περάσουμε στην επόμενη. Η γραμμικότητα του campaign εξαφανίζεται στο sandbox mode γιατι σε αυτό μας προσφέρονται διάφοροι χάρτες για να διαλέξουμε και η δυνατότητα να επιλέξουμε εμείς τους κανόνες, διαμορφώνοντας ανάλογα και το επίπεδο δυσκολίας.

Το sandbox προφανώς είναι μια καλή αφετηρία αν θέλουμε να μάθουμε καλά τα game mechanics προτού κυνηγήσουμε το campaign, ακόμα περισσότερο δε αν θέσουμε σαν στόχο μας να ανταγωνιστούμε τους άλλους παίκτες του community στα παγκόσμια leaderboards, παίζοντας στα weekly challenges. Το όνομά τους τα λέει όλα μιας και είναι εβδομαδιαίες προκλήσεις με πολύ συγκεκριμένους κανόνες στις οποίες βαθμολογήστε και συγκρίνεστε με τους άλλους συμμετέχοντες.

Το Power to the People κάνει εξαιρετική δουλειά στο να μας πληροφορεί γρήγορα και εύκολα για τις απαιτήσεις των πελατών και το πότε αυτές θα αυξηθούν, για τις συνολικές δυνατότητες των παραγωγικών μας μονάδων και για την αποτελεσματικότητα των καλωδιώσεων μας. Η ίδια ευκολία επεκτείνεται στο εθιστικό σύστημα χειρισμού το οποίο μας επιτρέπει να περιηγηθοὐμε γρήγορα σε όλα τα εικονίδια και να έχουμε πρόσβαση σε βασικές και προηγμένες πληροφορίες με αριστερό και δεξί κλικ του mouse.

Η δυνατότητα μεγέθυνσης είναι άκρως ικανοποιητική για να μπορούμε να παρακολουθούμε τα απλοικά μεν, διασκεδαστικά δε, γραφικά των πόλεων και των εγκαταστάσεων μας. Το mini map είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να εντοπίζουμε γρήγορα τις πόλεις που ξεφυτρώνουν αυθαίρετα στην επιφάνειά του και να φροντίζουμε να ηλεκτροδοτούνται.

Συνολικά το Power to the People διαθέτει έναν ικανοποιητικό αριθμό από κτίρια και εφαπτόμενες τεχνολογίες για να μάθουμε, να αναμείξουμε και να χρησιμοποιήσουμε, διατηρώντας ζωντανό το ενδιαφέρον μας για αρκετές ώρες μέχρι να τα απολαύσουμε όλα. Βάζοντας στην άκρη το θέμα ρεαλισμός ο οποίος φυσικά υφίσταται όσον αφορά τις τεχνολογίες και τις επιπτώσεις των αποφάσεων στην διαχείριση των πόρων, εκτιμούμε περισσότερο την αλληλεπίδραση των τεχνολογιών με το "φυσικό" κομμάτι των επιχειρήσεών μας δηλαδή τις διάφορες μονάδες παραγωγής και το gameplay γενικότερα.

Galactic Civilizations IV review

Το Power to the People είναι, θα μπορούσαμε να πούμε, ένα πρόχειρο ψηφιακό γεύμα, μια λιχουδιά η οποία καταναλώνεται σχετικά γρήγορα. Δεν διαθέτει πολλά και εξεζητημένα πράγματα και μενού, είναι απλοϊκό και στα γραφικά και στο περιεχόμενό του όμως καταφέρνει να μας κρατήσει το ενδιαφέρον για αρκετές ώρες γιατί το gameplay loop του είναι τρομερά εθιστικό, χάρη στις πολλαπλές επιλογές και τις τεχνολογίες. Στο να σας το προτείνω ανεπιφύλακτα αν σας αρέσει το είδος με βοηθά και η τιμή του στο Steam που πλησιάζει τα 13 ευρώ.

Βαθμολογία 7/10

Exit mobile version