LifeSteps.gr

Hitman 3

Hitman 3

Η απουσία του Agent 47 από τα gaming δρώμενα είναι πάντοτε παροδική. Ειδικά την τελευταία δεκαετία ευλογηθήκαμε από τέσσερις παρουσίες του καραφλού μακελάρη, με τις τρεις να αποτελούν μια ομοούσια και αδιαίρετη... τριλογία. Το Hitman 3 επαναφέρει τον πιο ταλαντούχο ψηφιακό δολοφόνο στις μικρές και μεγάλες οθόνες μας για να τον οδηγήσουμε και πάλι σε ένα παραληρηματικό κρεσέντο δολοφονιών.

Dying Light 2 Stay Human: Οι πρώτες μου εντυπώσεις

Η IO Interactive έβαλε τα δυνατά της στο νέο Stealth game της, έχοντας κατά νου ότι αυτό θα είναι και το τελευταίο Hitman που θα αναπτύξει. Ωστόσο, οι δηλώσεις της την ημέρα κυκλοφορίας άλλαξαν τα δεδομένα, "κλείνοντας το μάτι" για μία μελλοντική έκδοση με τον αγαπημένο μας δολοφόνο. Προς το παρόν, ας εξορμήσουμε...στην εξόντωση των επόμενων στόχων μας.

Ένας αλλά (άτριχος) Λέων
Ποια μοίρα κουβαλάει μέσα του ο Agent 47, ο κορυφαίος εξολοθρευτής ανεπιθύμητων ατόμων της International Contract Agency (ICA); Είναι καταδικασμένος ο ήρωας μας να υπακούει σε εντολές που δεν οδηγούν ποτέ σε απορρύθμιση του παγκόσμιου status quo; Η απάντηση που δίνεται με το Hitman 3 είναι αρνητική. Ο “ξεσκέπαστος” με το barcode στο σβέρκο χωρίζει τα τσανάκια του με την ICA (γιατί δεν την είπαν CIA να τελειώνουμε;) και αποφασίζει να τραβήξει τον δικό του δρόμο, ο οποίος, ευτυχώς για εσάς, θα είναι και πάλι ποτισμένος με αίμα.

Μαζί με την χειρίστρια του Diana Burnwood και τον μισθοφόρο Lucas Grey, ο Agent 47 στρέφει τα όπλα και την οργή του προς την Providence, μια οργάνωση παγκόσμιας εμβέλειας με πλοκάμια χωμένα σε όλες τις σφαίρες επιρροής. Η σύγκρουση Agent 47 με τον κολοσσό που λέγεται Providence είναι μια σπάνια λοξοδρόμηση από την νόρμα των υπεράνθρωπων οι οποίοι, όσο ισχυροί και αν είναι, ποτέ δεν αλλάζουν με την δράση τους την κοινωνική πραγματικότητα.

Ο Agent 47 δείχνει ικανός να την αλλάξει αν εκριζώσει την Providence από την παγκόσμια σκακιέρα ισχύος, ίσως οι πράξεις του να φέρουν τέτοιους κλυδωνισμούς που θα σωριάσουν όλο το σύστημα. Το αν θα το καταφέρει θα το διαπιστώσετε στο φινάλε του Hitman 3.

Οι τοποθεσίες που θα γεμίσετε σύντομα με άψυχα κορμιά παρουσιάζονται μπροστά σας γεμάτες “ψυχή” και φυσικό μεγαλείο. Ένας κόσμος ασύλληπτης ομορφιάς διαχέεται στο οπτικό σας πεδίο περπατώντας στον πύργο του σεΐχη Al-Ghazali στην πρώτη σας αποστολή. Το υπερπολυτελές κτίριο υψώνεται πάνω από τα σύννεφα και δεσπόζει σε όλο το Dubai, προσφέροντας ένα τόσο όμορφο θέαμα που να δικαιολογεί και δάκρυα. Μια έπαυλη που ακτινοβολεί τον πλούτο και το status των ιδιοκτητών της σας περιμένει στην δεύτερη αποστολή στο Dartmoor της Αγγλίας.

Η νυχτερινή διασκέδαση είναι το θέμα της τρίτης αποστολής που σας ταξιδεύει στο nightclub Holle στα περίχωρα του Βερολίνου. Σε εξωτικά μονοπάτια κινείστε στην τέταρτη αποστολή που σας βρίσκει στην πολύβουη πόλη Chongqing της Κίνας. Η πόλη μοιάζει με κυβερνοπάνκ εφιάλτη όπου η ανεπτυγμένη τεχνολογία και η παρακολούθηση των πάντων από τον Μεγάλο Αδερφό βαδίζει χέρι χέρι με την ανθρώπινη δυστυχία.

Η πέμπτη εξόρμηση σας κατευθύνει στην οινοποιία Vinedo Yates και στις πολυτελείς εγκαταστάσεις που την περικλείουν. Η ατίθαση πορεία σας κορυφώνεται στην έκτη αποστολή για την οποία δεν βγάζω κιχ γιατί αξίζει πραγματικά να βιώσετε την εμπειρία δίχως spoilers, σας διαβεβαιώ ότι πρόκειται για πρωτοφανές επεισόδιο στα χρονικά του Agent 47.

Η εκτυφλωτική ομορφιά των περιοχών όπου θα αλωνίσετε αφορά την αισθητική απόλαυση σας. Το “ζουμί” πηγάζει από τους εκατοντάδες NPCs, αντικείμενα και χώρους που σας καλούν να αλληλοεπιδράσετε μαζί τους. Το Hitman 3 κυρίες και κύριοι είναι ένα Action που πλασάρεται σαν Stealth ή μήπως ένα Stealth που πλασάρεται σαν Action; Αδιάφορο γιατί και τα δύο συστατικά συνυπάρχουν αρμονικότατα.

YouTubers Life 2 review: Βαριά η... καλογερική του YouTube

Γιατί “πέταξαν” οι τρίχες από ένα τόσο ευφυές κρανίο;
Ακολουθώντας αυτή την πετυχημένη και άκρως απολαυστική συνταγή, το Hitman 3 σας παράσχει τα missions του υπό μορφή sandbox μακελειού, περιχαρακωμένων τοποθεσιών όπου είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι σας κατέβει. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει δομή στις προσφερόμενες αποστολές. Συγκεκριμένα objectives σας ζητούν να εκτελέσετε υψηλής σημασίας στόχους και να αποκτήσετε πολύτιμα αντικείμενα.

Παράλληλα με τα main objectives, έχετε και τα mission stories τα οποία προσφέρουν περισσότερη δομή στην δράση. Επιλέγοντας ένα mission story εμφανίζεται αμέσως το σημείο της τοποθεσίες από την οποία ξεκινά συνεπώς βρίσκετε άνετα τον δρόμο σας. Τα mission stories είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε τους στόχους σας δίχως να καταφύγετε στην μαζική σφαγή.

Εξεπλάγην ευχάριστα για παράδειγμα από την ποιότητα του mission story Means, Motive and Opportunity που ακολούθησα στην δεύτερη αποστολή του παιχνιδιού. Ο Agent 47, από το εκτελεστικό όργανο που γνωρίζουμε και αγαπάμε, μεταμορφώνεται σε έμπειρο ντετέκτιβ, σε οπλοφόρο Πουαρό, αναζητώντας στοιχεία για έναν μυστηριώδη θάνατο. Το mission story επιβάλλει νοητικές διεργασίες αντίστοιχες ενός εγκληματολόγου-ερευνητή.

Σας αναγκάζει να δίνετε μεγάλη προσοχή στα λόγια των ανακρινόμενων και να εξάγετε τα δικά σας συμπεράσματα, να ανιχνεύετε στοιχεία ακονίζοντας την παρατηρητικότητά σας, να ξεψαχνίσετε κάθε χώρο της τεράστιας βίλας, αποκτώντας έτσι και γνώση των διαθέσιμων τρόπων εξουδετέρωσης των NPCs. Η παρουσία των mission stories είναι το “τυράκι” του replayability που οδηγεί τους gamers στην “φάκα” των ολοκληρωμένων missions με την προσδοκία να απολαύσουν όλα τα υπέροχα σενάριά τους.

Τα mission stories είναι ένας μόνο από τους πιθανούς παράδρομους που θα ακολουθήσετε αντί να προχωρήσετε τυφλά και γραμμικά στην εξόντωση των κύριων στόχων. Ψάξτε τι ζητούν τα challenges και ανιχνεύστε τα πάντα έως ότου ανεβάσετε το mastery level μιας τοποθεσίας. Πρέπει να σκοτώσετε κάποια άτομα προσγειώνοντας έναν πολυέλαιο στα κεφάλια τους σαν άλλο Φάντασμα της Όπερας;

Χρειάζεται να μεταμφιεστείτε σε άτομο συγκεκριμένου επαγγέλματος; Μήπως πρέπει να τραβήξετε φωτογραφία σε ένα πρόσωπο υψηλού ενδιαφέροντος δίχως να το γνωρίζει; Όποιες και αν είναι οι απαιτήσεις των challenges, όσο ποδαρόδρομο και αν επιβάλλει το ξεψάχνισμα των levels και η άνοδος του mastery, αποδέχεστε τις δοκιμασίες με χαρά γιατί αυτός ο “ολισθηρός” δρόμος οδηγεί στην κατανάλωση όλου του διαθέσιμου περιεχομένου.

Diplomacy Is Not an Option review

Ο μαδαροκέφαλος δεν χαρίζει κάστανα
Υπάρχουν κυριολεκτικά αμέτρητοι τρόποι για να εξοντώσετε τα θύματά σας και, η ανακάλυψη όλων θα σας φάει πάρα πολλές ώρες, χωρίς να εγγυάται κανείς ότι θα τις ανακαλύψετε στα σίγουρα. Για παράδειγμα, στον πύργο του Dubai που τρυπά σαν δόρυ τα σύννεφα, επέλεξα να καθαρίσω το ένα θύμα με πολύ ρηχό τρόπο, εκτελώντας τον σαν λυσσασμένο σκυλί μπροστά στους σωματοφύλακές του δηλαδή. Το δεύτερο θύμα είχε καλύτερη “περιποίηση”.

Αφού κέρδισα την εμπιστοσύνη του και έγινα ο προσωπικός του σωματοφύλακας, περίμενα να σκύψει ανέμελος για να θαυμάσει το πανόραμα που εκτείνεται μπροστά από κάθε μπαλκόνι και του έχωσα μια κλωτσιά που τον έβαλε γκολ στο πλακόστρωτο εκατοντάδες μέτρα πιο κάτω.

Εκτός από τους δύο αυτούς τρόπους υπάρχουν ένα σωρό καλύτεροι μέθοδοι δολοφονίας, από το σκίσιμο αλεξίπτωτων που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν έως την δηλητηρίαση τους και τον εγκλεισμό σε κλειστοφοβικό “δωμάτιο πανικού”. Ανάλογες ευκαιρίες σας περιμένουν σε όλα τα missions. Ηλεκτροπληξίες, βουτιές σε ασανσέρ, “εργατικά ατυχήματα”, πτώσεις σε άδειους τάφους, πνιγμοί, εκτελέσεις με sniper rifle, ακόμα και δια αντιπροσώπου.

Τα Escalations, Contracts και Elusive Targets modes υπάρχουν για να ενδυναμώσουν τα δολοφονικά skills σας και να προσφέρουν ιδέες για πρωτότυπες φονικές εξορμήσεις. Δολοφονίες δίχως την βοήθεια του HUD και του instinct, θύματα διάσπαρτα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη μιας τοποθεσίας, περιορισμοί στις μεθόδους εξόντωσης. Νιώθετε σαν όλα τα αντικείμενα και οι NPCs να έχουν ανακατευτεί σε μια τεράστια σαλάτα και εσείς να επιλέγετε που θα “τσιμπήσετε”. Η σοβαρή ενασχόληση με τα τρία modes θα τριπλασιάσει την συνολική διάρκεια του Hitman 3.

Η κάμερα είναι ένα πολύ ευπρόσδεκτο game mechanic και ενσωματώνεται στο γενικότερο πλαίσιο του δολοφόνου-παρατηρητή. Ο Agent 47 την αξιοποιεί για να “σπάσει” τις ηλεκτρονικές κλειδαριές σε περιοχές υψίστης ασφαλείας, διεισδύοντας με τον τρόπο αυτό σε απρόσιτες και μυστικές περιοχές. Την χρησιμοποιεί επίσης για να συλλέξει πολύτιμες οπτικές πληροφορίες για κάποιο mission. Η εναλλακτική της χρήση είναι αυτή που θα είχε στα χέρια ενός τουρίστα, το τράβηγμα φωτογραφιών με γερή μεγέθυνση ώστε να απολαύσετε όλο το οπτικό μεγαλείο ενός τοπίου ή έργου τέχνης.

Cake Invaders review

Το autosave είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα “όπλα” στο οπλοστάσιο του Agent 47. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να σας απορροφήσει τόσο πολύ το περιβάλλον και η δράση, να έχετε εστιάσει σαν λέιζερ το μυαλό σας σε ένα στόχο ώστε να ξεχάσετε πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε save. Τα levels είναι υπέροχα όμως δεν θέλετε να τα παίξετε από την αρχή όταν έχετε προσεγγίσει τον στόχο σας σε απόσταση αναπνοής. Το autosave εξαφανίζει την παραπάνω συμφορά, σώζοντας κάθε λίγο και λιγάκι.

Η παρουσία κωδικοποιημένων κλειδαριών είναι μια ευχάριστη Puzzle πινελιά. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε περιοχές κλειδωμένες με ηλεκτρονικές κλειδαριές βάζετε το μυαλό σας να δουλέψει ώστε να ανακαλύψετε τον σχετικό συνδυασμό. Προσωπικά συνεχάρη τον εαυτό μου όταν ανακάλυψα τον κωδικό που έψαχνα μέσα σε δευτερόλεπτα, συλλογιζόμενος την χρονιά δημιουργίας του αντικειμένου που έκρυβε το κλειδωμένο δωμάτιο. Ψάξιμο και λογική είναι τα όπλα σας στον αγώνα κατά των απαραβίαστων κλειδαριών. Αν ψάχνετε για απλούστερες λύσεις στην πρόσβαση σε κλειδωμένες περιοχές, οπλιστείτε με ένα λοστό και σπάστε τις κλειδαριές.

Ευτυχώς τα αντικείμενα που κουβαλούν τα θύματά σας πέφτουν στο έδαφος μετά την εξόντωση έτσι μπορείτε να τα μαζέψετε με την ησυχία σας, αντί να χάνονται για πάντα επειδή δεν προλάβατε να τα αποσπάσετε. Η σωματική έρευνα είναι ένα έξυπνο game mechanic που συνδυάζεται αρμονικά με το πέταγμα παράνομων αντικειμένων σε κάδους σκουπιδιών. Το παιχνίδι σας απαγορεύει να προχωρήσετε σε μέρος όπου γίνεται σωματική έρευνα προτού ξεφορτωθείτε τα ένοχα αντικείμενα για να αποφευχθεί έτσι η καταφυγή στο load λόγω βιασύνης. Στο inventory είναι ορατά τα αντικείμενα που δεν ταιριάζουν στην μεταμφίεση που φοράτε και έτσι προγραμματίζετε εύκολα το πέταγμα τους.

Τεχνητή νοημοσύνη vs. Τεχνίτη δολοφονιών
Μια βιαστική κριτική ματιά στο A.I., αποσπασμένη από την γνώση ότι ασχολείστε με εξομοίωση της πραγματικότητας με σκοπό την διασκέδαση και όχι με την καθ’ αυτό πραγματικότητα, θα έβγαζε αρνητική ετυμηγορία. Οι NPCs αδυνατούν να αναγνωρίσουν ότι, το άτομο με το οποίο συνομίλησαν πέντε λεπτά νωρίτερα, ο τύπος με το μούσι και το καπελάκι, δεν έχει καμία σχέση με τον καράφλα με το barcode που εμφανίστηκε φορώντας την στολή του.

Οι σεκιουριτάδες δείχνουν να αγνοούν το ότι περιφέρεστε πολύ κοντά στο προστατευόμενο άτομο, κρατώντας ψαλίδια, μαχαίρια, γκαρότες, πιστόλια, τσεκούρια και κέρατα… μονόκερων! Με τόσες αιμοσταγής δολοφονίες και την ατίθαση πορεία που ακολουθεί πάντα το αίμα, ο Agent 47 θα παρουσιαζόταν κατακόκκινος στους περιφερόμενους χαρακτήρες αν δεν άλλαζε στολή, κάτι που πράττετε μόνο όταν υπάρχει σοβαρός λόγος. Φυσικά τα ρούχα σας μένουν πεντακάθαρα μετά από τις σφαγές, γεγονός που αντιβαίνει στην λογική όπως και οι προαναφερόμενες συμπεριφορές των NPCs.

Στην πραγματικότητα, ορθά έχουν αφαιρεθεί πολλές ρεαλιστικές πινελιές αφήνοντας στην φαντασία σας να σχηματίσει τα κενά, ότι δηλαδή ο Agent 47 μεταμορφώθηκε σαν χαμαιλέοντας στο θύμα του με αόρατο σετ μακιγιάζ ή ότι άλλαξε ρούχα αυτόματα. Η αφαίρεσή τους σας δίνει πολλά περιθώρια για να δράσετε, εστιάζοντας στα ουσιώδη, δηλαδή στην αντίδραση των NPCs όταν εγκληματείτε μπροστά στα μάτια τους, την ύποπτη συμπεριφορά σε μέρη που δεν έχετε επίσημη άδεια να βρίσκεστε, τις κινήσεις που δεν ταιριάζουν στην μεταμφίεση που φοράτε.

Το A.I. εντοπίζει τα πάντα, ανακαλύπτει τα έκθετα πτώματα, ακούει τους ήχους που κάνετε, τις κραυγές των θυμάτων σας, αντιδρά σε οποιαδήποτε συμπεριφορά ξεφεύγει από τους κανόνες του μέρους που βρίσκεστε. Διακρίνει την αντανάκλασή σας στους καθρέφτες, σπεύδει να ερευνήσει το σημείο που σας είδαν να καταπατάτε, σας ακολουθεί αν δει την οποιαδήποτε ύποπτη κίνηση.

Στην ανταλλαγή πυροβολισμών παρατηρείτε ότι οι εχθροί προσπαθούν να σας πλευροκοπήσουν αν γίνεται, περιμένουν να ξεμυτίσετε αντί να προσφέρουν τα κορμιά τους βορά στις σφαίρες σας. Οι τακτικές τους είναι πιο εξελιγμένες από κάθε άλλο Hitman. Δεν περιορίζονται στην ανταλλαγή πυροβολισμών και στην κάλυψη πίσω από φυσικά εμπόδια. Αμολάνε και χειροβομβίδες κρότου λάμψης που σας τυφλώνουν για αρκετά δευτερόλεπτα, αναγκάζοντάς σας να πυροβολείτε στα τυφλά προς την πιθανή κατεύθυνση των αντιπάλων.

Το εκπληκτικότερο δείγμα ευφυίας και ζωντάνιας του A.I. που συνάντησα ήταν απροσδόκητο σαν κεραυνός εν αιθρία. Περιφερόμουν σε ένα κτίριο δολοφονώντας αστέγους, σεκιουριτάδες και επιστήμονες. Ένα θύμα δεν είχα που να το παραχώσω και, ελλείψει μπαούλου, ντουλαπιού κ.τ.λ., το πέταξα από το παράθυρο αδιαφορώντας για την πιθανή ανακάλυψή του. Ολοκληρώνοντας τον στόχο μου στο κτίριο και εξερχόμενος από αυτό λίγα λεπτά αργότερα, έμεινα άναυδος.

Άτομο της σήμανσης είχε σπεύσει στο σημείο όπου ξεφορτώθηκα το κουφάρι, το είχε τυλίξει σε μια μαύρη σακούλα για πτώματα και το έσερνε προς το αμάξι του. Δεν συνειδητοποίησα φυσικά μόλις τότε το πόσο ζωντανός είναι ο κόσμος του Hitman 3, το ότι οι αμέτρητοι κάτοικοί του ακολουθούν την προσωπική τους ρουτίνα αδιαφορώντας για τον σιωπηλό θάνατο που ζυγώνει. Το είχα διαπιστώσει, όπως θα το διαπιστώσετε και εσείς, παρακολουθώντας σαν γεράκι τις κινήσεις των υπό… ψόφιων θυμάτων. Η παρατήρηση των χαρακτήρων και η αντίδραση του A.I. στις παραβάσεις εκ μέρους σας αποκαλύπτει το πόσο εξελιγμένο είναι.

Ένα βολικό χαρακτηριστικό της τεχνητής νοημοσύνης είναι το γεγονός ότι οι πράκτορες της δεν ψάχνουν ποτέ τις ντουλάπες, τα μπαούλα και τους χώρους που κρύβετε τα θύματά σας. Δυστυχώς οι χώροι αυτοί δεν έχουν άπειρη χωρητικότητα έτσι υποχρεώνεστε να αναζητάτε αδιάκοπα τυφλά σημεία στις τοποθεσίες, μέρη που δεν γίνονται ορατά από κανένα NPC όπως είναι οι θαμνώδεις εκτάσεις στους ανοικτούς χώρους, απομακρυσμένα δωμάτια, αποθήκες κ.ο.κ Τα απολαυστικότερα μέρη ξεφορτώματος νεκρής ύλης είναι το υδάτινο στοιχείο, το απύθμενο κενό και ένα είδος χορτοκοπτικής μηχανής που μετέτρεψα σε μηχανή του κιμά. Θα την “βρείτε” σπρώχνοντας με το πόδι πτώματα σε υπονόμους και θα νιώσετε ταραχή πετώντας άτομα από ύψος 200 μέτρων στο κενό.

Total War: Warhammer III - Πρώτες εντυπώσεις

“Άμε στον φαλακροκόρακα ετοιμοθάνατε”
Ο χάρτης είναι το πολυτιμότερο εργαλείο στον αγώνα σας, η καλύτερη πυξίδα για να προσανατολίζεστε στον στόχο. Στην μικροσκοπική του μορφή βοηθά στην ανίχνευση των NPCs που σας περιτριγυρίζουν και στον εντοπισμό των σκάλων, των σημαντικότερων σημείων σε όλα τα missions, αν αναλογιστείτε ότι περιφέρεστε αναζητώντας θύματα σε πολυώροφα οικήματα.

Στην ξέχειλη μορφή του που ανοίγει διαμέσου του κεντρικού μενού, ο χάρτης αποκαλύπτει όλο το εύρος της περιοχής, τους ορόφους και τα σημεία ενδιαφέροντος ώστε να σχεδιάσετε την πορεία σας. Εκτός από τα υπό-ψόφια θύματα που διακρίνονται με εικονίδιο κόκκινου στόχαστρου, ο χάρτης δεν καταγράφει τα objectives των mission stories γιατί δεν χρειάζεται, η ένδειξη τους είναι πάντοτε ορατή στο HUD.

Οι κάμερες ασφαλείας είναι μια διαρκής απειλή που κρέμεται πάνω από τα κεφάλια σας εφόσον δεν παίζετε στο ευκολότερο επίπεδο δυσκολίας. Η ανάγκη να καταστρέψετε τις κασέτες που τροφοδοτούν με εικόνες οι κάμερες είναι μια έξοχη στρατηγική πινελιά. Θα σας αρέσει το blend in mechanic που επιτρέπει στον χαρακτήρα σας να ενσωματωθεί στο περιβάλλον, γινόμενος ουσιαστικά αόρατος.

Φορώντας την σχετική στολή και πηγαίνοντας στα σημεία που διακρίνονται, ο Agent 47 σφυρίζει αδιάφορα για τα πτώματα που έχει γεμίσει ο τόπος, παριστάνοντας τον μάγειρα, τον κηπουρό, τον επιστάτη κ.ο.κ Είναι τεράστιο προσόν να περνά απαρατήρητος ο “άγγελος του θανάτου” και το Hitman 3 βρήκε το καλύτερο mechanic για να το πραγματώσει, μαζί με τις μεταμφιέσεις φυσικά και την κάλυψη μέσα στα πλήθη και τους θάμνους.

Ας μιλήσουμε για μπράβους, για σεκιουριτάδες, για μαφιόζους, πράκτορες και λοιπούς σωματοφύλακες του υποκόσμου και της ανώτερης (σάπιας) τάξης. Αυτοί είναι οι πραγματικοί σας εχθροί στο Hitman 3, οι οπλοφόροι που προστατεύουν με τα κορμιά τους τους στόχους σας. Η εξολόθρευση τους είναι εύκολη αν δεν σημάνετε συναγερμό ξεσηκώνοντας τους πάντες εναντίον σας.

Η αποφυγή του συναγερμού και της συγκέντρωσης των οπλισμένων αντιπάλων είναι άλλωστε πρωταρχικός σας στόχος. Από το Hitman 3 απουσιάζουν τα bosses, δηλαδή αντίπαλοι με αφύσικα health bars και τεράστιες δυνατότητες καταστροφής. Δεν απουσιάζουν όμως οι επίλεκτες μονάδες, εχθροί με υψηλή θωράκιση και καλύτερο οπλισμό, που επιδεικνύουν τακτικές ειδικών δυνάμεων και θέλουν ιδιαίτερη... περιποίηση για να καταβληθούν.

Ένας έμπειρος εκτελεστής οφείλει να κουβαλάει εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, ο κορυφαίος όλων όμως, ο Agent 47, δεν τον χρειάζεται. Στην πλειονότητα των missions αρχίζετε την εξόρμηση με ελάχιστα αντικείμενα, δίχως όπλα, εκρηκτικά και άλλα φονικά εργαλεία. Το γεγονός θα σας αρέσει πολύ γιατί αναγκάζεστε να εξοπλιστείτε αποσπώντας αντικείμενα από το περιβάλλον δηλαδή πολλαπλασιάζοντας τα θύματά σας.

Σε πολλές περιπτώσεις, εξαιτίας του σωματικού ελέγχου, ξεφορτώνεστε αγαπημένα όπλα όμως δεν ανησυχείτε γιατί ξέρετε ότι θα ανακαλύψετε κάτι αντίστοιχο στο επόμενο μέρος της αποστολής. Αφού καθαρίσετε επιτυχώς μια αποστολή και ανακαλύψετε ένα σωρό πράγματα, αποκτάτε πρόσβαση σε αυτά και μάλιστα τα τοποθετείτε και σε κρυφούς αποθηκευτικούς χώρους για να χρησιμοποιηθούν την κατάλληλη στιγμή.

Για να τερματίζει επιτυχώς ζωές, ο Agent 47 βασίζεται στο ένστικτο του, ένα πολύ βασικό ένστικτο για το Hitman 3 και ας μην είναι τόσο σέξι όσο το κινηματογραφικό με την Sharon Stone. Με το R1 διευρύνει την αντίληψη και τις αισθήσεις του, αγκαλιάζοντας όλους τους γύρω χώρους και διακρίνοντας σημεία αλληλεπίδρασης, ορφανά αντικείμενα και NPCs. Το instinct είναι το πολυτιμότερο game mechanic που θα ενεργοποιείτε ασταμάτητα, μετρώντας το περιβάλλον και σχεδιάζοντας τις κινήσεις σας. Με την συνδρομή του δεν σας ξεφεύγει τίποτα και τα περιθώρια λάθους ελαχιστοποιούνται.

Τα controls στην έκδοση για PS4 με την οποία ασχολήθηκα είναι φανταστικά. Με τον σταυρό αποκτάτε γρήγορη πρόσβαση στο inventory επιλέγοντας το κατάλληλο εργαλείο για την περίσταση. Τα άχρηστα αντικείμενα ξεφορτώνονται κατά τον ίδιο τρόπο. Μάζεμα αντικειμένων και αλληλεπίδραση με πόρτες κάθονται καλά στο triangle button. Τα agility actions είναι προσαρμοσμένα στο X button και οι κινήσεις της πάλης σώμα με σώμα διεκπεραιώνονται πολύ εύκολα με συνδυασμό των square και triangle button. Η κάμερα κινείται άνετα, το σημάδι και οι ριπές εκτελούνται πανεύκολα με τα shoulder buttons και το άνοιγμα των μενού μαζί με την περιήγηση σε αυτά είναι τυφλοσούρτη.

Pretty Girls Four Kings Solitaire

”Ψιτ γκαρσόν, πιάσε μου ένα Hitman με απ’ όλα”
Ψαχουλεύοντας τα μενού του Hitman 3 στο μυαλό σας θα κυριαρχήσει η λέξη “ενοποίηση”. Η τριλογία World of Assassination παρελαύνει ολόκληρη μπροστά στα μάτια σας και σας δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθείτε με οποιοδήποτε από τα τρία κεφάλαιά της αλλά και τα συναφή games σαν το Silent Assassin, αν το επιθυμείτε.

Παράλληλα, όλη η πρόοδος που έχετε κάνει στα προηγούμενα Hitman ενσωματώνεται στο νέο και τελευταίο κεφάλαιο δημιουργώντας την αίσθηση της συνέχειας αλλά και μια ολιστική θέαση των κατορθωμάτων σας στην τριλογία. Η προϋπόθεση για να συμβούν αυτά είναι να έχετε φυσικά στην συλλογή σας τα Hitman και Hitman 2, σε αντίθετη περίπτωση, “σκάστε” τα χοντρά για να τα αγοράσετε από το Playstation Store.

Η πρόοδος μεταφράζεται σε experience points, σε αντικείμενα που έχετε αποκτήσει, σε περιοχές που έχετε ξεκλειδώσει κ.ο.κ Είναι ένα καλό κίνητρο για να χτενίσετε όλα τα missions ξανά και ξανά έως ότου βρείτε και κάνετε τα πάντα. Ένα μόνο χαρακτηριστικό δεν μου άρεσε γιατί μου ζήτησε κάτι αδύνατο για μένα. Η μεγιστοποίηση του σκορ απαιτεί να σκοτώνει ο Agent 47 μόνο τα επιτρεπόμενα θύματα και να αναισθητοποιεί τα υπόλοιπα.

Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να παραμείνω αδιάφορος όταν κρατάω ένα σωρό φονικά όπλα και περιτριγυρίζομαι από στόχους. Αντίθετα ακολουθώ το γνωστό απόφθεγμα “όταν έχεις μόνο ένα σφυρί, τείνεις να βλέπεις όλα τα προβλήματα σαν καρφιά”. Κυριολεκτικά δεν άφησα ούτε έναν NPC ζωντανό, ακόμα και εκείνους που ξάπλωνα με μπουνιές, τους “τελείωνα” στην συνέχεια σπάζοντας σαν κλαράκι το λαιμό τους.

Παραδέχομαι ότι ήμουν υπερβολικός κάποιες φορές, δεν ήταν και πολύ λογικό, βγαίνοντας από έναν πολυσύχναστο χώρο μετά την ολοκλήρωση της αποστολής, να αδειάσω όλα τα όπλα που είχα μαζέψει από τους φρουρούς στους διασκεδαζόμενους. Η ομορφιά του Hitman 3 όμως, και όλης της σειράς, είναι ότι σας δίνει την ευκαιρία να κάνετε τις μεγαλύτερες τρέλες αν γουστάρετε, ακριβώς για να γουστάρετε περισσότερο.

Η ανακύκλωση των γραφικών από τα προηγηθέντα Hitman ήταν αναπόφευκτη όμως δεν γίνεται εύκολα ορατή, συνεπώς δεν θα επηρεάσει καθόλου την αισθητική σας απόλαυση. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην IO Interactive για την εκπληκτική παραγωγή.

Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που έχετε στην διάθεσή σας ετοιμαστείτε να απολαύσετε ένα πραγματικό υπερθέαμα με σταθερό framerate, φωτισμένο σαν τον ήλιο, με αμέτρητες επιφάνειες για να αντανακλάται το φως και οι χαρακτήρες. Η Glacier engine στηρίζει στιβαρά το τεράστιο οικοδόμημα του Hitman 3, προσαρμοζόμενη στις δυνατότητες κάθε μηχανήματος. Οι κάτοχοι του Xbox One έχουν κάθε δικαίωμα να αισθάνονται ριγμένοι δίχως αυτό να σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν είναι εξίσου απολαυστικό με τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Απολαμβάνοντας το Hitman 3 στο PS4 σε full 1080p ανάλυση με 30 frames ακατέβατα δεν πρόκειται να... κλάψω επειδή δεν το χάρηκα στα 4K με 60 frames και ποιότητα shadow και texture στο ultra. Τα animations κινούνται στον ρυθμό της πραγματικότητας, οι εκφράσεις των προσώπων συνδυάζονται και εκδηλώνουν τα συναισθήματα των χαρακτήρων.

Ο πλούτος, επιστημονικός και καλλιτεχνικός, βασιλεύει σε όλους τους χώρους. Ο πρωταγωνιστής προσαρμόζει τις γατίσιες κινήσεις του στις απαιτήσεις κάθε φονικού εργαλείου. Αν τύχει και έχετε στην κατοχή σας ένα VR set για το Playstation σας συστήνω να το φορέσετε. Παίζοντας το παιχνίδι σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας ταυτίζεστε όσο το δυνατό περισσότερο με τον πρωταγωνιστή, γλυκαίνεστε από την υψηλή τέχνη του φόνου. Η τετ α τετ εμπειρία θα σας κάνει να ξεχάσετε ότι η ποιότητα των γραφικών πέφτει κατακόρυφα σε σύγκριση με την κανονική έκδοση.

Ορχηστρική μουσική επιπέδου κινηματογραφικού soundtrack με εξαιρετικά απειλητική χροιά είναι η μουσική παρακαταθήκη του Hitman 3. Οι επικές νότες ενισχύουν το μεγαλείο των τοποθεσιών και το εύρος των επιχειρήσεων του Agent 47 που τα έχει βάλει με ένα πολυεθνικό πυλώνα εξουσίας. Οι φωνές που σιγοντάρουν την μουσική και τα ηχητικά εφέ είναι δουλεμένες όσο δεν πάει άλλο. Τεράστια ποικιλία από προφορές, χροιές και ένταση σας κάνει να νιώθετε ότι ζείτε σε ένα ψηφιακό κόσμο στον οποίο, ο κάθε χαρακτήρας είναι μια ξεχωριστή οντότητα.

Re:BF: Κριτική βιντεοπαιχνιδιού

Ηλιοσκέπαστη μέρα στο φαλακρό βουνό
Μια νέα, λαμπρή εποχή χάραξε για τον Agent 47 το 2016 με την κυκλοφορία του πρώτου μέρους της τριλογίας World of Assassination. Εκμεταλλευόμενη την τεράστια ισχύ των υπολογιστών και κόνσολών νέας γενιάς, η IO Interactive “ανάστησε” τον φαλακρό “λύκο” της και τον πέταξε σε μια αλληλουχία πανέμορφων αρένων γεμάτων “πρόβατα” προς σφαγή. Το Hitman 3 είναι θεωρητικά το ηλιοβασίλεμα της νέας γενιάς τίτλων της σειράς με πρωταγωνιστή τον Agent 47, στην ουσία όμως προμηνύει το τέλος μιας σειράς επεισοδίων της ζωής του, εν αναμονή νέων και συναρπαστικότερων περιπετειών.

Η ενοποίηση του περιεχομένου και των τριών Hitman στο ίδιο μενού ξετυλίγει έναν τεράστιο παιχνιδότοπο για να απολαύσετε τα πρωτοκλασάτα game mechanics, τα μοναδικά production values και να ξεφορτωθείτε με έξυπνο τρόπο όσους NPCs δεν... χωνεύετε.

Παράλληλα, βελτιώνει αισθητά την απόδοση των προηγηθέντων Hitman καλώντας σας να δείτε τους χιλιοπαιγμένους χάρτες του παρελθόντος κάτω από νέο πρίσμα. Οι τεράστιες περιοχές του Hitman 3 έχουν υψηλότατο βαθμό replayability και θα σας καθηλώσουν για αρκετές ευχάριστες ώρες έως ότου ξετρυπώσετε όλα τα μυστικά τους. Η ποιότητα του Hitman 3 ξεπερνά τα προηγούμενα και η συνολική τους αξία στο είδος των Stealth είναι πλέον ανυπολόγιστη.

Πηγή πρωτότυπου κειμένου: GameWorld

Exit mobile version